Mam w swoim dorobku opracowanie i zgłoszenie do Urzędu Patentowego kilku wersji silników dwusuwowych.
Silniki dwusuwowe stosowane w motoryzacji (za nielicznymi wyjątkami) zostały „skażone” rozwiązaniem, w którym
stosuje się przepłukiwanie z komory korbowej. Stosowanie takiego rozwiązania wymusza stosowanie
nieekologicznego smarowania mieszaniną paliwa z olejem, jak również w znaczącym stopniu pomniejsza moc
silnika dwusuwowego w odniesieniu do mocy silnika dwusuwowego, w którym stosowane jest przepłukiwanie z
osobnej sprężarki tłokowej lub rotacyjnej.













Dwusuwowy silnik spalinowy
Kategoria, numer i data zgłoszenia:
WYN: (21) 343039, (22) 05-10-2000














Dwusuwowy silnik spalinowy z zapłonem samoczynnym
Kategoria, numer i data zgłoszenia:
WYN: (21) 347751, (22) 25-05-2001













Dwusuwowy silnik spalinowy z zapłonem iskrowym
Kategoria, numer i data zgłoszenia:
WYN: (21) 347791, (22) 28-05-2001














Dwusuwowy silnik spalinowy z górnozaworowym
systemem dolotu świeżego powietrza
Kategoria, numer i data zgłoszenia:
WYN: (21) 378092, (22) 18-11-2005
Pozdrawiam

Radosław Pełka
Copyright © 2013 - 2018 by "Radosław Pełka" • Wszystkie Prawa Zastrzeżone • polityka plików cookies
Radosław Pełka
Radosław Pełka na LinkedIn